בדיקת זכאות להחזר מס

מדינת ישראל, כמו כל מדינה אחרת, היא מדינה בה יש לאזרח חובות וזכויות. כולנו יודעים שצריך לשלם מיסים, ארנונה ולעמוד בחוקים, אך לגבי הזכויות, רובנו כלל לא יודעים שלעיתים מגיעים לנו כספים מהמדינה. המדינה מעניקה החזרי מס לזכאים משלל סיבות, וכדאי מאוד לבצע בדיקת זכאות להחזר מס כדי לדעת האם מגיעים לכם כספים מהמדינה. אנשים זכאים להחזרי מס מכל מיני סיבות, כאלו שהיו חיילים משוחררים ושילמו מיסים רגילים, סטודנטים למיניהם, פרילנסרים ואנשים ששילמו מיסים לאורך שנים מבלי לדעת שמגיעות להם הטבות. החזר מס הכנסה לשכירים הם מאוד שכיחים ואנשים יכולים לגלות שההצטברות של הכספים המגיעים להם לאורך שנים יכולה להגיע לאלפי שקלים. כדי לברר לגבי החזרי מס לשכירים יש לענות על כמה שאלות המוצגות בשאלון למטה. חשוב מאוד לענות בצורה מדויקת לגבי כל פרט מההיסטוריה התעסוקתית שלכם בשנים האחרונות. יש לעבוד עם תלושי משכורות ולענות במדויק לגבי נושאים כמו פיצויי פיטורין, הפסקה בין עבודות, גודל השכר, עבודה כפרילנסר או במספר עבודות במקביל, חופשות לידה, תארים אקדמיים, מצב משפחתי ועוד. ככל שהתשובות יהיו מדויקות יותר, כך תדעו טוב יותר מה מצבכם.

כל עוד לא נאמר אחרת כלל השאלות מתייחסות לתקופה של 2017-2022 (רלוונטיות לפחות לאחד מבני הזוג במידה ונשואים)

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה לשכירים באינטרנט

אנא סמנ/י את התיבות הנכונות לגביך

חלק א' - עבודהחלק ב' - נתונים אישייםחלק ג' - אירועים רפואייםחלק ד' - ביטוחים, תרומות ורווחי הוןלאן לשלוח את תוצאות הבדיקה?







המשך








המשך
חזור




המשך
חזור




המשך
חזור




חזור

בדיקת החזר מס – ביצוע מעקב

אנשים לא יודעים שכל דבר קטן יכול להשפיע על החזרי מס לשכירים. ביצוע בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה לשכירים לא שואלת שאלות כלליות מאוד לחינם. גם תרומות כאלו ואחרות, צרכים מיוחדים ונכויות ומחלות של בני משפחה יכולים לגרור איתם החזרי מס והטבות מהמדינה. החזרי מס הכנסה לשכירים הם שכיחים מאוד וכדאי מאוד לבצע בדיקת זכאות להחזרי מס אחת למספר שנים. יש הרבה מאוד חוקים ותקנות ואנשים לא בהכרח יודעים מתי הם צריכים לקבל החזרים, לעומת כאשר צריך לשלם חשבונות, ואז מקבלים הודעה מהר מאוד.

כשזה נוגע להתעסקות כלכלית כמו החזרי מס לשכירים, מרבית האנשים לא יודעים ומכירים את זכויותיהם. גם בענייני פנסיה והפרשות כאלו ואחרות, אנשים שמים את מבטחם במקום העבודה שלהם ולא בהכרח בודקים מה קורה עם הכסף שמופרש להם לפנסיה. האמת היא שהיום קל מאוד לעקוב אחרי הכסף וגם לקבל החזר מס הכנסה לשכירים מהמדינה, בעזרת השאלון הקל לביצוע שלנו.